Jdi na obsah Jdi na menu

Př (5) do 15.1.

Př (5)

- Pracovní sešit str.25/5 vybrat ANO/NE, cv.6 zakroužkovat, co do skupiny nepatří, cv.7 doplňovačka (pokud nebylo dosud poslané), cvičení poslat mailem

- učebnice str. 41-vypracovat na fólii, mailem poslat tajenku

- učebnice str. 42-43 - přečíst si článek, prohlédnout obrázky, do sešitu napsat datum, nadpis a zápis: Botanické zahrady umožňují poznávat rostliny, zoologické zahrady zase studovat živočichy.                                                                                                                Význam botanických a zoologických zahrad: 1. záchrana ohrožených druhů a jejich návrat do volné přírody, záchranných projektů                                                                              2. zvyšování zájmu lidí o přírodu a její ochranu                                                                                                                                          3. pěstování rostlin a chov zvířat, vědecké studium                                                                                                                                    4. organizování zájmových kroužků, besed, osvětová činnost

DÚ č.1: Zjistěte, která zoologická zahrada je v ČR nejstarší a chovem jakých živočichů se proslavila. Uveďte, které zoologické nebo botanické zahrady v ČR znáte, případně, které jste již navštívili (poslat odpovědi mailem).

DÚ č.2: Uveďte, jakým způsobem se přizpůsobili životním podmínkám pouštní rostliny, liány, velbloudi, medvěd lední. (odpovědi napsat do sešitu a poslat mailem)